Re: Przeróbka spinning na muchówkę
: środa, 26 gru 2012, 22:03
Ps:
Zapomniałem dodać, że przy przeróbce spinningu pojawią się z definicji takie problemy jak:
-ślady po usuniętych przelotkach, a rozstaw muchowy nowych przelotek będzie inny, receptą na to byłoby wyłącznie malowanie całego blanku, dość trudne i drogie. ( Lub całkowite usuniecie kolorowego lakieru, aż do naturalnego grafitu)
-problem ze śladami po starej rękojeści i uchwycie kołowrotka, które w spinningu sięgają tak wysoko, że muchową rękojeścią i uchwytem kołowrotka tego nie zasłonisz. Też trzeb lakierować na nowo lub usunąć stary fabryczny lakier z całego blanku.
Usuniecie śladów po fabrycznych klejach i lakierach przy demontażu omotek jest prawie niemożliwe bez ponownego lakierowania.
Roboty zatem mnóstwo, skutek wątpliwy. Zamień ten spinning na blank muchowy.
pozdr.
Zapomniałem dodać, że przy przeróbce spinningu pojawią się z definicji takie problemy jak:
-ślady po usuniętych przelotkach, a rozstaw muchowy nowych przelotek będzie inny, receptą na to byłoby wyłącznie malowanie całego blanku, dość trudne i drogie. ( Lub całkowite usuniecie kolorowego lakieru, aż do naturalnego grafitu)
-problem ze śladami po starej rękojeści i uchwycie kołowrotka, które w spinningu sięgają tak wysoko, że muchową rękojeścią i uchwytem kołowrotka tego nie zasłonisz. Też trzeb lakierować na nowo lub usunąć stary fabryczny lakier z całego blanku.
Usuniecie śladów po fabrycznych klejach i lakierach przy demontażu omotek jest prawie niemożliwe bez ponownego lakierowania.
Roboty zatem mnóstwo, skutek wątpliwy. Zamień ten spinning na blank muchowy.
pozdr.