Polskie klejonki, ceny...

Z każdej półki cenowej, recenzje, pytania, porady...
ODPOWIEDZ
Paweł nizinny
Posty: 295
Rejestracja: wtorek, 11 sty 2011, 11:37
imię: Paweł
nazwisko: Stypiński
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Polskie klejonki, ceny...

Post autor: Paweł nizinny »

Cześć,
Od pewnego czasu interesuje mnie zakup klejonki. Teraz natrafiłem w serwisie aukcyjnym klejonkę firmy ANOS. http://allegro.pl/muchowa-perelka-klejo ... 18152.html Sprzedający informuje w opisie, że cena rynkowa to 9tyś :shock:
Pytanie do kolegów, czy klejonki tej nieistniejącej już firmy tyle faktycznie kosztują?? Cena jest równa z uznanymi na świecie firmami... Jeśli się nie mylę dla firmy Anos, robił wędki p. Banachowski.
.... panie, kiedyś to byli riby....
WujTom
Posty: 3225
Rejestracja: piątek, 29 sty 2010, 22:16
imię: Tomasz
nazwisko: Bogdanowicz
Lokalizacja: 3-City
Kontakt:

Re: Polskie klejonki, ceny...

Post autor: WujTom »

Nie znam się, ale proponuję pogadać bezpośrednio z Arturem - robi cudowne kije, i z tego co wiem, doszedł do bardzo wysokiego poziomu. Cen nie znam. Tak będzie chyba najprościej (na początek)......................................... T.
Z każdym dniem rośnie liczba ludzi, którzy mogą pocałować mnie w dupę.....
----------------------------------------------
(...) We suggest using a skagit head of around 720grains with this rod, but please be aware in accordance to the new EU FlyFishing safety directive, we heavily recommend the use of steel-capped wading boots, protective goggles, and a safety helmet when using skagit heads of this weight!
Krzysztof Łyczek
Posty: 603
Rejestracja: piątek, 29 sty 2010, 22:16
imię:
nazwisko:
Lokalizacja: Kraków/ obecnie Warszawa

Re: Polskie klejonki, ceny...

Post autor: Krzysztof Łyczek »

Paweł, a czy jesteś przekonany, ze w warunkach w których łowisz kij 7'3" będzie użyteczny?